Kläder

Och som vanligt börjar jag med att köpa all utrustning som skulle passa ett proffs. Sedan försöker jag bli ett! Här har vi två nyköpta träningsoutfits som ett exempel på mitt baklängesbeteende: De kommer att bli aaaawesome någon gång där borta i september när jag förhoppningsvis är grym.
Sporttop ifrån Casall och hotpants ifrån Cheer In Style's försäljningsbord på Cheer-DM. OK jag erkänner det är liiite mycket Catwoman över det
här setet. Men lugn, bara lugn: Min oskyldiga uppsyn tonar ned det porriga big time!
Och top och hotpants ifrån Better Bodies, som är bland det absolut mest bekväma jag någonsin har haft på mig.


Kommentarer
Postat av: Henrietta

Helt rätt tänk. Dress for success. <3

2012-05-23 @ 21:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0