Några mål jag har.

Jag vill börja tävla på avancerad nivå (den svåraste nivån i Cheer-Sverige).
För att lyckas med det behöver jag:
Köra svårare gymnastik. Vilket jag har kunnat när jag var yngre. Men jag måste lära mig på nytt och framför allt lära mig att köra på hårdare underlag.
Bli bättre på hopp
Dansa skarpare
Få bättre kondition
Jag vill bli topp igen!
För att lyckas med det behöver jag:
Få bättre kroppskontroll
Byta ut fett mot muskler
Bli vigare
Jag behöver inte få femmor på tentorna men jag vill inte behöva oroa mig för att kanske inte ens bli godkänd.
För att lyckas med det behöver jag:
Ligga i fas med planeringen
Jag vill kunna göra stillastående salto.
För att lyckas med det behöver jag:
Bli starkare och mer explosiv

Kommentarer
Postat av: jasse

Hej,



Jag undrar vad du läser till för ingenjör och var och vad du har för tema på din blogdesign. Hur får man en bild längst upp som du har?



Tacksam för svar och tack för underhållande bloggar.

2012-05-23 @ 17:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0