Planen

Välkomna till mitt dåliga samvete! Här tänker jag dokumentera min väg tillbaka till disciplin, smidighet och styrka. Pretto, jag vet. Men så äre!
Under hela min uppväxt har jag tränat gymnastik och varit duktig i skolan. Minst lika länge har jag varit disciplinerad och stark. Så tog jag
studenten och vips försvann de där egenskaperna. Jag saknar dem! Och det kan ju inte riktigt vara meningen att man ska vara 22 och tänka
att fan, jag var allt mycket bättre förr.
Så nu gör jag något åt det. När sommaren är slut vill jag vara stark och vig och organized. Andra kanske vill fylla den här sommaren med
äventyr. Det vill jag med såklart. Men jag vill också ha struktur! Den här sommaren ska jag lära mig att göra det jag borde istället för att göra
något annat. Eller istället för att inte göra någonting alls - som det oftast har varit! Jag ska lära mig att göra saker i tid. Och jag ska bli stark
och vig som tusan.
Bara kämpa!
(Och jag skulle bli väldigt tacksam om du kikade in här ibland för att inte låta mig komma undan.)

Kommentarer
Postat av: jennifer

du får ju mer än gärna ge tips också! typ berätta hur du blir vig å grejer.

2012-05-23 @ 22:46:30
Postat av: Julia.

Im with you babe!!

2012-05-24 @ 22:35:48
URL: http://julia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0